• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Brand-A-Thon

Brand-A-Thon

Je merk bouwen en onderhouden

  • Home
  • Blog
  • Brand-A-Thon
  • Handleidingen
    • Aan de slag met videocontent
      • DaVinci Resolve Vlaamse gebruiksaanwijzing
      • FiLMiC Pro Quick Start Guide
    • Handleidingen gereviewde apparatuur en software
    • Handleiding WordPress
  • Reviews
    • Audio-interface
    • Audiorecorders
    • Koptelefoons
    • Microfoons
    • Hoe test ComBron?
  • Contact

Wat is een Brand-A-Thon?

Een Brand-A-Thon is de favoriete methode van ComBron om een “merk te maken” of een merk te onderhouden, maar dat zegt nog niet veel. Wat is een Brand-A-Thon?

Waar denken klanten aan als ze je logo zien?


Wat is een Brand-A-Thon?

De Brand-A-Thon is de dag waarop we je merk bepalen of de puntjes opnieuw op de i zetten. Één dag waar tijdens we kijken naar de basis van je branding. Een merk is geen raar luxe ding. Sterker, het niet is mogelijk geen merk te hebben, daarom kun je er maar beter het beste van maken.

Brand-A-Thon? Teamsport of meer een individueel ding?

De Brand-A-Thon kan individueel of in groepen ondergaan worden. De dag bestaat uit verschillende onderdelen. Tijdens de Brand-A-Thon werken we op de stopwatch. Het is gebruikelijk als je aan het einde van een onderdeel niet klaar bent. De dag moet inspireren. We willen niet dat je denkt dat je klaar bent, aan het einde van de dag. Branding is een continu proces.

Hoe snel kan ik van mijn brand (merk) een A-merk maken?

De Brand-A-Thon is geen sprint, maar laat ondernemers die in conditie blijven hard gaan. Echter…
…ComBron geeft een nieuwe wending aan branding, maar kan niet toveren. Een A-merk draait niet uitsluitend om kwaliteit, maar ook om vertrouwen. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Voor het neerzetten van een A-merk ontkom je niet aan de factor tijd. Denk hierbij aan het automerk Tesla dat zeer ver is met het toepassen van techniek. De actieradius van een Tesla is vaak 2x de actieradius van de concurrentie, maar ondanks de vele miljoenen die Elon Musk en consorten besteedden aan naamsbekendheid, is het vertrouwen in Tesla laag.Schermafbeelding van het artikel op DriveTribe waarin gemeld wordt dat de zelfrijdende systemen van Volvo meer vertrouwd worden dan de autonomous systemen van Tesla.

Er het beste van maken

Als “er het beste van maken” je een hobbyistische associatie geeft, dan begrijp je het belang van branding niet.


Bronnen en lezenswaardigheden
  • De foto (cc) van de Rolls-Royce in Bond Street bovenaan de pagina is een bewerking van een foto van Jerry Clack.
  • Volvo beats Tesla for public trust in poll of autonomous vehicles (in het Engels)

Explore more

Privacy en cookies: deze website gebruikt cookies. Door verder te gaan met het gebruiken van de website, ga je akkoord met de aanwending ervan.
Voor meer informatie, ondermeer hoe cookies te mijden, zie hier: Privacybeleid
How-to DaVinci Resolve Abonneer direct op YouTube Stuur een e-mail
  • E-mail
  • Facebook
  • Flickr
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Tumblr
  • Twitter
  • Vimeo
  • YouTube
Logo ComBron voor Brand-A-Thon. Het logo betreft een oranje vierkant met daarop een kleiner bijna zwart vierkant met daarop een lichtblauw vierkant met daarop opnieuw een bijna zwart vierkant waarop

Footer

Deze website is doorlopend in ontwikkeling bij ComBron Communicatie.

  • Over ComBron
  • Colofon
  • Privacybeleid
  • Reviews